“2 έως 3 εβδομάδες η παράταση του σχολικού έτους. Τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα και επαρκέστερα μέσα στην τάξη”

7744
4.5
(2)

Για τα εκπαιδευτικά θέματα και την επικαιρότητα στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98.9, με τους Γιώργο Κακούση και Δημήτρη Πετρόπουλο, μίλησε η υφυπουργός Παιδείας, κ Ζέττα Μακρή.

«Ένα ενδεχόμενο για παράταση διδακτικού έτους υπάρχει, δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση.

Η ύλη καλύφθηκε, όχι μόνο λόγω της επάρκειας και της ευσυνειδησίας των εκπαιδευτικών, αλλά και γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα για εκδρομές και μορφωτικούς περιπάτους.

Θεωρούμε λοιπόν για λόγους κοινωνικούς, ψυχολογικούς αλλά και επανάληψη της διδαχθείσας ύλης ότι καλό θα είναι τα παιδιά να επιστρέψουν στα σχολεία τους», ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας.

Κάνοντας μια πρόβλεψη για την παράταση του σχ. έτους η κα Μακρή είπε ότι μπορεί να είναι 2 με 3 εβδομάδες.

Δημ.: Πραγματικά πιστεύετε ότι σε μια περίοδο ενός ημερολογιακού έτους, από τότε που ξεκίνησε αυτή κατάσταση με την πανδημία και μέσα σε αυτό το χρόνο που έχουν γίνει 2 με 2,5 μήνες μαθήματα ( στα σχολεία), τα παιδιά έχουν πάρει τις γνώσεις, που θα έπαιρναν, αν τα παιδιά πήγαιναν κανονικά στο σχολείο;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Μηνύσεις κατά καθηγητών ΕΠΑΛ για βασανισμό, εγκλημάτων κατά ανθρωπότητας ακόμα και για... εσχάτη προδοσία

Υφ.: Η εντύπωση που έχουμε στο υπουργείο, σύμφωνα με την ύλη όπως καταγράφεται είναι ότι η ύλη έχει καλυφθεί. Η εκτίμησή μας είναι ότι με τις δύο διαφορετικές μορφές εκπαίδευσης, την εξ αποστάσεως και τη δια ζώσης, τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα είναι τα ίδια. Η διαφορά είναι ότι στη δια ζώσης υπάρχει αυτή η επαφή με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Δημ.: Μαθησιακά και εκπαιδευτικά πιστεύετε ότι αυτό έχει λειτουργήσει, σα να ήταν τα σχολεία ανοικτά;

Υφ.: Έχει λειτουργήσει από την άποψη της κάλυψης της ύλης, ναι.

Δημ.: Επί της ουσίας της μάθησης των παιδιών; Το πρόγραμμα μπορεί να βγήκε, τα παιδιά έμαθαν; Πιστεύετε ότι τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν όπως όταν θα πήγαιναν στην τάξη τους; Ας αφήσουμε στην άκρη την κοινωνικοποίηση και τις παρέες και το σχολικό κλίμα.

Υφ. Δεν μπορούμε να το αφήσουμε στην άκρη, γιατί όλα αυτά επιδρούν, τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα και επαρκέστερα όταν είναι μέσα στην τάξη. Παρόλα αυτά λόγω της επάρκειας των εκπαιδευτικών και στη διάθεσή τους να βοηθήσουν έγινε το καλύτερο δυνατόν και με την τηλεκπαίδευση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Διανομή υγειονομικού – ενημερωτικού υλικού από το Ε.Ε.Α. στα καταστήματα του Μαρκοπούλου Μεσογαίας Αττικής

Πηγή άρθρου:  fresh-education

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 4.5 / 5. Αριθμός ψήφων: 2

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ