Τι συζητήθηκε μεταξύ Δήμαρχου Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβα και Υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη

65
Δείτε όλες τις ειδήσεις του porto-rafti.gr και στο TWITTER κάντε κλικ στον σύνδεσμο: twitter.com/GrRafti
0
()

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020, στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης ανάμεσα στον Κ. Ζέρβα και την Σ. Ζαχαράκη, Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα.

Ο Δήμαρχος αρχικά ενημέρωσε την Υφυπουργό για τα προληπτικά μέτρα απολύμανσης δημοτικών και σχολικών κτιρίων λόγω των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων κορωνοϊού καθώς και για την υγεία των δύο ατόμων-ειδικά του 9χρονου μαθητή που είναι σε πολύ καλή κατάσταση

Ακολούθως η συζήτηση επικεντρώθηκε στα θέματα της σχολικής στέγης. Σε ό,τι αφορά στο ζήτημα ανεύρεσης αιθουσών που θα καλύπτουν τις ανάγκες της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, ο δήμαρχος ενημέρωσε την Υφυπουργό η οποία με τη σειρά της δεσμεύτηκε για τη στήριξη προς τους Δήμους από πλευράς Υπουργείου.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Αντιδήμαρχος Παιδείας Δ. Ακριτίδου και έθεσε το θέμα νομοθετικής ρύθμισης για τη στέγαση νηπίων σε 1ους ορόφους σχολικών κτιρίων, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των διαθέσιμων αιθουσών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πληρωμές εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ

Εκτενής αναφορά έγινε στα γενικότερα θέματα σχολικής στέγης του Δήμου με τον Κ. Ζέρβα να δηλώνει πως το ζήτημα βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της Διοίκησης. Συζητήθηκαν και επιμέρους θέματα σχολικών κτιρίων και συγκροτημάτων, καθώς και της ενεργειακής αναβάθμισης των σχολικών συγκροτημάτων της οδού Κλεάνθους.

Επίσης συζητήθηκε το θέμα πρόσληψης επιπλέον προσωπικού για την καθαριότητα των σχολικών κτιρίων και ταυτόχρονη συμπερίληψη όλων των χώρων του σχολείου στον υπολογισμό της αμοιβής τους, η εξασφάλιση επιπλέον υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού(θρανία, προτζέκτορες, laptop) και η δυνατότητα επιπλέον χρηματοδότησης των Σχολικών Επιτροπών.

Τέλος ζητήθηκε από την Υφυπουργό καταγραφή και των μελλοντικών αναγκών σε σχολική στέγη ώστε να υπάρξει αποδοτικός σχεδιασμός.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ