Πως ρυθμίζετε τηλεφωνικά τις οφειλές σας στη ΔΕΗ

1
Δείτε όλες τις ειδήσεις του porto-rafti.gr και στο TWITTER κάντε κλικ στον σύνδεσμο: twitter.com/GrRafti

Μέσω του αριθμού 11770, που έχει ήδη ενεργοποιηθεί, θα ενημερώνονται από αρμοδίους υπαλλήλους για το ύψους της οφειλής, την προκαταβολή που θα πρέπει να δώσουν, αλλά και τον αριθμό των μηνιαίων δόσεων.

Οι οφειλέτες θα καλούν το πενταψήφιο νούμερο 11770 και έχοντας μπροστά τους την αστυνομική τους ταυτότητα και τον ΑΦΜ θα μπορούν να ζητούν τον διακανονισμό των χρεών τους. Στη συνέχεια, ο αρμόδιος υπάλληλος θα τους γνωστοποιεί τη δυνατότητα ρύθμισης που έχουν.

Αφού οι οφειλέτες συμφωνήσουν τότε η επιχείρηση θα τους αποστέλλει μήνυμα SMS στο κινητό τους με την προθεσμία κατάθεσης της προκαταβολής και τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής.

Δυνατότητα και ηλεκτρονικής πληρωμής

Οι πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούν και πάλι χωρίς να επισκεφθούν κατάστημα να πληρώνουν ηλεκτρονικά. Η δυνατότητα αυτή δίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ είτε μέσω web banking με τη χρήση της χρεωστικής ή της πιστωτικής τους κάρτας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πως θα είναι οι νέες ταυτότητες

Μπορούν επίσης να πληρώνουν και με τη χρήση κάρτας στα ειδικά ηλεκτρονικά σημεία (paycenters) που διαθέτουν οι τράπεζες, αλλά ακόμα και επισκεπτόμενοι τα καταστήματα της επιχείρησης.

Μετά την κατάθεση της προκαταβολής, οι οφειλέτες θα λαμβάνουν ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων με τις ημερομηνίες-προθεσμίες για την καταβολή τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ