Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία από αύριο (αναλυτικά). Δεν ανησυχεί το Υπουργείο για τα σχολεία. Ασυμφωνίες ειδικών

358
0
()

Τα νέα περιοριστικά μέτρα, που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή, έφεραν νέα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων σε αρκετές περιοχές της επικράτειας. Από την ερχόμενη Δευτέρα, εξακολουθεί μεν να ισχύει η δια ζώσης λειτουργία όλων των σχολικών δομών για τις περιοχές που δεν έχουν επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο.

Ωστόσο, για τους δήμους και τις περιφερειακές ενότητες που είναι επιβαρυμένες, δεν θα ισχύσει κάτι τέτοιο. Οι περιοχές αυτές χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, σε κάθε μία από τις οποίες τα σχολεία θα λειτουργήσουν διαφορετικά.

Καθόλου ανησυχητικά τα στοιχεία για τα σχολεία

Ζ. Μακρή

Καθόλου ανησυχητικά τα στοιχεία για τα σχολεία Ζ. Μακρή- κορωνοϊός:

«Δεν είναι καθόλου ανησυχητικά τα στοιχεία» αναστολών σχολικών μονάδων και τμημάτων, λόγω κορωνοϊού, διαβεβαίωσε η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» με τους Άκη Παυλόπουλο και Ντόρα Κουτροκόη

Δημ.:Από τα στοιχεία που έχετε στα χέρια σας σε ποιο ποσοστό φαίνεται τα σχολεία να μετέχουν στην αλυσίδα της διασποράς, μήπως τώρα είναι μεγαλύτερα τα προβλήματα από την προηγούμενη περίοδο;

Υφυπουργός: Όχι δεν είναι μεγάλα τα προβλήματα. Οι σχολικές μονάδες σύμφωνα με τα χθεσινοβραδινά στοιχεία είναι σε αναστολή το 0,5% των σχολικών μονάδων και το 0,3% των τμημάτων. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι καθόλου ανησυχητικά.

Αναλυτικότερα, από τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου θα ισχύσουν τα εξής για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων:

– Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων

1. Δημοτική Ενότητα Πατρέων

2. Δημοτική Ενότητα Χαλκιδέων

3. Δημοτική Ενότητα Αγίου Νικολάου της ΠΕ Λασιθίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Φορέας διενεργεί rapid test χωρίς σχετική άδεια. Έχει κινηθεί εισαγγελική έρευνα

– Δια ζώσης εκπαίδευση για νηπιαγωγεία και δημοτικά. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για γυμνάσια και λύκεια.

1. Δημοτική Ενότητα Θήρας

2. Δημοτική Ενότητα Μυκόνου

– Δια ζώσης εκπαίδευση για νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για λύκεια (και γυμνάσια με λυκειακές τάξεις)

1. Περιφέρεια Αττικής

2. ΠΕ Θεσσαλονίκης

3. ΠΕ Χαλκιδικής

4. ΠΕ Λέσβου

5. Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης της ΠΕ Ηλείας

6. Δήμος Ζακύνθου

7. Δήμος Τεμπών της ΠΕ Λάρισας

8. Δήμος Πύδνας-Κολινδρού της ΠΕ Πιερίας

9. Δήμος Ρεθύμνης της ΠΕ Κρήτης

10. Δήμος Διρφύων-Μεσσαπίων της ΠΕ Ευβοίας

11. Δήμος Τανάγρας

12. Δήμος Εορδαίας της ΠΕ Κοζάνης

13. Δήμος Θηβαίων

14. Δήμος Σπάρτης

Επιπλέον, δια ζώσης θα συνεχίσουν να λειτουργούν όλες οι σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων.

Λοιπές εκπαιδευτικές δομές, όπως τα πανεπιστήμια, τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, τα φροντιστήρια, τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών και τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης θα συνεχίσουν την εξ αποστάσεως λειτουργία.

Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID–19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00.

Το ΦΕΚ B 454 – 05.02.2021. σε μορφή pdf

Ερώτηση εδέχθη κατά τη χθεσινή ενημέρωση για τον κορονοϊό ο αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κος Βασίλης Κοντοζαμάνης, αναφορικά με τη σύγχυση που παρατηρείται στους πολίτες τις τελευταίες ημέρες από τις αντικρουόμενες δηλώσεις μελών της Επιτροπής στα ΜΜΕ. “Κάποιοι λένε «ναι» στο κλείσιμο σχολείων, άλλοι δηλώνουν το αντίθετο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Ποιοι απαλλάσσονται από την υποχρέωση πληρωμής rapid test. Εγκύκλιος με τη διαδικασία απαλλαγής.

Γιατί δεν μπαίνουν κανόνες στη παρουσία των μελών στα Μέσα Ενημέρωσης;” ρώτησε ο Δημοσιογράφος.

Στην ερώτηση απάντησαν οι κκ. Β. Κοντοζαμάνης και Γ. Μαγιορκίνης.

Ο κος Κοντοζαμάνης διαχώρισε:

Την  επιστημονική υπόσταση εκάστου μέλους της Επιτροπής, όπου ο καθένας είναι αυτόνομος επιστημονικά και μπορεί να εκφέρει τη γνώμη του και την άποψη η οποία εκφράζεται στο πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής, όπου εκφράζονται διαφορετικές απόψεις από 33 μέλη και όπου πολλές φορές όταν δεν υπάρχει ομοφωνία γίνεται σύνθεση απόψεων και καταλήγει σε ομοφωνία. “Άλλες φορές, πολλά θέματα μπαίνουν σε ψηφοφορία” τόνισε ο κος Κοντοζαμάνης, ο οποίος επανέλαβε  πως είναι δύο διαφορετικά πράγματα και δεν πρέπει να συγχέεται η επιστημονική άποψη του καθενός, με τη συλλογική απόφαση που έχει η Επιτροπή των ειδικών.

Ο κος Μαγιορκίνης ανέφερε πως:

“Η Επιτροπή είναι ένα δημιουργικό συλλογικό όργανο που έχει ένα δημοκρατικό τρόπο έκφρασης και όλοι εκφράζουν τις απόψεις τους ελεύθερα κατά τη διάρκεια των συναντήσεων. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτή η επιστημονική ζύμωση μέσα από μια Επιτροπή, είναι να εκφραστούν όλες οι απόψεις. Είναι κάτι τελείως φυσιολογικό και κάτι αναμενόμενο. Στο τέλος αυτό που βγαίνει είναι η καλύτερη έκφραση της επιστημονικής αλήθειας που υπάρχει αυτή τη στιγμή, ώστε να λαμβάνονται οι καλύτερες δυνατές αποφάσεις”.

Πηγή: www.especial.gr / fresh-education / Yπουργείο / ΣΚΑΙ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ