Πρώτη βόλτα για ηλεκτροκίνητο λεωφορείο στην Αθήνα

24
0
()

Πρώτη βόλτα για ηλεκτροκίνητο λεωφορείο στην Αθήνα

Σε δοκιμαστική τροχιά μπήκε σήμερα από την Ο.ΣΥ., ένα ακόμη ηλεκτροκίνητο όχημα και, αυτή τη φορά, σε πραγματικές συνθήκες με την μεταφορά επιβατών.

Πρόκειται για όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας YUTONG η οποία, ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών για πιλοτική δοκιμή οχημάτων αυτού του τύπου, διαθέτει το λεωφορείο για χρήση στις Οδικές Συγκοινωνίες για διάρκεια δύο μηνών.

Το εν λόγω demo bus έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ. Παράλληλα διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw και ροπής 1200 Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA (HillStart Assist), εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας ενώ διαθέτει ράμπα για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Είναι εξοπλισμένο με γυάλινα παράθυρα ανθεκτικά στην υπεριώδη ακτινοβολία, με ισχυρό κλιματισμό και με το ευφυές σύστημα τηλεματικής της Yutong που ενημερώνει για τις συνθήκες του λεωφορείου σε πραγματικό χρόνο βοηθώντας στην καλύτερη διαχείριση του, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πέθανε ο θρυλικός Ντιέγκο Μαραντόνα το κορυφαίο 10αρι της Εθνικής Αργεντινής και της Νάπολι

Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ διαθέτει θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες.

Επιπλέον, το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του λεωφορείου και βοηθά στην αύξηση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας.

ηλεκτροκίνητο λεωφορείο

Το ηλεκτρικό λεωφορείο είναι το πρώτο που εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες και συγκεκριμένα θα πραγματοποιεί την εξής διαδρομή σε καθημερινή βάση: Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Σύνταγμα, Φιλελλήνων, Συγγρού, Αγ. Φωτεινή, Κολυμβητήριο, Άγαλμα Λόρδου Βύρωνα, Σύνταγμα, Ακαδημία, Rex, Ομόνοια.

Η Yutong έχει προμηθεύσει ηλεκτρικά λεωφορεία σε περισσότερες από 322 πόλεις παγκοσμίως με τον όγκο πωλήσεων να ανέρχεται σε πάνω από 120.000 μονάδες ηλεκτρικών λεωφορείων. Το 2019, η Yutong παρέδωσε σε πελάτες της 21.113 ηλεκτρικά λεωφορεία και κατέλαβε ξανά την 1η θέση την οποία διατηρεί επί πολλά συνεχόμενα έτη στη βιομηχανία κατασκευής λεωφορείων της Κίνας αλλά και παγκοσμίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Κικίλιας "ανεδαφικό να μιλάμε για άρση του lockdown". Αρχές του 2021 το εμβόλιο.

Στο επόμενο διάστημα, αναμένεται η δοκιμαστική κυκλοφορία ενός ακόμη ηλεκτρικού λεωφορείου ευρωπαϊκής τεχνολογίας.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ