“Ξέχασε” τη βάση του 10 η Κεραμέως. Δυνατότητα στα τμήματα να καθορίζουν τη βάση σε ένα ή περισσότερα μαθήματα

327
5
(1)

“Ξέχασε” τη βάση του 10 η Κεραμέως. Δυνατότητα στα τμήματα να καθορίζουν τη βάση σε ένα ή περισσότερα μαθήματα

Σε αναδίπλωση για την καθιέρωση βάσης του 10 προχώρησε σήμερα η υπουργός Παιδείας.

Παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, προεκλογικά και μετεκλογικά, ότι θα πρέπει να καθοριστεί ελάχιστη βάση εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση επειδή είναι «προβληματικό» να εισάγονται υποψήφιοι σε σχολές με βαθμολογία χαμηλότερη του 10, η Νίκη Κεραμέως δήλωσε σήμερα ότι η ηγεσία του υπουργείου είναι επιφυλακτική ως προς τη θεσμοθέτηση μιας «οριζόντιας βάσης».

Στην παρουσίαση του νέου νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, η υπουργός Παιδείας ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπάρχουν τμήματα που ανήκαν σε πρώην ΤΕΙ (και νυν ΑΕΙ) «τα οποία έχουν εξαιρετικό δυναμικό και μεγάλη απορρόφηση από την αγορά εργασίας αλλά με χαμηλή βάση εισαγωγής.

Αυτό μιας δημιουργεί μια επιφύλαξη» είπε, αναγνωρίζοντας αυτό που λένε εδώ και πολύ καιρό διοικήσεις ιδρυμάτων, πανεπιστημιακοί, φοιτητές και κόμματα της αντιπολίτευσης: ότι υπάρχουν τμήματα εξαιρετικού επιπέδου με χαμηλή βαθμολογία, η οποία φυσικά δεν εξαρτάται από την ποιότητα των σπουδών αλλά από τη ζήτησή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Ανακοίνωση για τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα που επηρεάζουν την χώρα

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι παιδαγωγικές σχολές, οι οποίες κάποτε θεωρούνταν «περιζήτητες σχολές» με υψηλές βάσεις ενώ σήμερα είναι στα τάρταρα λόγω της αδιοριστίας των τελευταίων δέκα χρόνων στη χώρα μας.

«Έχει συσταθεί μια επιτροπή που θα καταθέσει προτάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο προς το παρόν»  προσέθεσε η Νίκη Κεραμέως, διευκρινίζοντας πως εξετάζεται το ενδεχόμενο να δοθεί η δυνατότητα σε κάθε τμήμα να καθορίζει ελάχιστη βάση εισαγωγής σε ένα ή περισσότερα μαθήματα.

Υπενθυμίζεται ότι το επόμενο διάστημα αναμένονται δύο νέα νομοσχέδια που αφορούν τα Πανεπιστήμια, το ένα θα αφορά την ασφάλεια των πανεπιστημίων και το δεύτερο θα αφορά τον ακαδημαϊκό χάρτη και τον ΔΟΑΤΑΠ.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Αριθμός ψήφων: 1

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ