Νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη σε μητρώο του Ι.Ε.Π. έως τις 20/8/2021

3662
4.7
(3)

Ενεργοποίηση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο μητρώο Επιμορφωτών του Ι.Ε.Π. για την υποστήριξη της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης- Υλοποίηση Επιμόρφωσης» με MIS 5035543.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: ΕΔΩαπό Παρασκευή 30-07-2021 και ώρα 16:00 έως και την Παρασκευή 20-08-2021 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην υπ’ αρ. πρωτ. 7530/10-06-2021 (ΑΔΑ: 65Δ3ΟΞΛΔ-3ΘΥ) Πρόσκληση.

Σημειώνεται ότι οι αιτήσεις που θα υποβληθούν με βάση την παρούσα Πρόσκληση θα εξεταστούν από την αρμόδια Επιτροπή αξιολόγησης μαζί με τις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις στο πλαίσιο της υπ΄αριθμ. 7530/10-06-2021 (ΑΔΑ: 65Δ3ΟΞΛΔ-3ΘΥ) Πρόσκλησης και θα καταταχθούν σε ενιαίο Πίνακα ανά Υπομητρώο.

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι της υπ’ αρ. πρωτ. 7530/10-06-2021 (ΑΔΑ: 65Δ3ΟΞΛΔ-3ΘΥ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Οι σχετικές οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης είναι στα εξής σημεία:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Έρχεται και πιστοποίηση μέσω ελέγχου ταυτότητας για την είσοδο σε καφέ και εστιατόρια

1. ΕΡΓΑ -> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ -> ΜΗΤΡΩΑ

2. https://www.iep.edu.gr/services/mitroo –> ΕΙΣΟΔΟΣ -> ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ MENU «ΑΙΤΗΣΕΙΣ», «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΤΟΥ Ι.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης- Υλοποίηση Επιμόρφωσης» με MIS 5035543».

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 4.7 / 5. Αριθμός ψήφων: 3

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ