Μπάχαλο με τα τεστ για ανάληψη υπηρεσίας. Ασάφειες προκαλούν σύγχυση σε μόνιμους, αναπληρωτές. Στέλνονται SMS τοποθέτησης

2353
5
(1)

Ξεκίνησε η αποστολή SMS με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ, που προσλήφθηκαν στην α’φάση, στα σχολεία των διευθύνσεων.

Οι αναπληρωτές ενημερώνονται για το πού τοποθετούνται μέσω γραπτού μηνύματος SMS ή θα δουν μέσω του ΟΠΣΥΔ τη σχολική μονάδα τοποθέτησής τους.

Τι θα ακολουθήσει

Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών, δηλαδή από την 1/9/2021 έως και τις 3/9/2021 στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Οι εκπαιδευτικοί που θα τοποθετηθούν σε εσπερινό σχολείο θα πρέπει να παρουσιαστούν για την ανάληψη υπηρεσίας τους στο πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή , εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Τι πρέπει να προσκομίσουν για το covid-19.

Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας.

Σύγχυση 

Μεγάλη σύγχυση επικρατεί εν όψει της επιστροφής των εκπαιδευτικών στα σχολεία καθώς φαίνεται να υπάρχει για άλλη μια φορά ασάφεια σχετικά με τα «διαπιστευτήρια» των ανεμβολίαστων, μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Δεκάδες είναι τα ερωτήματα που φτάνουν στο alfavita.gr για το αν τελικά απαιτούνται για αύριο δηλώσεις self test ή rapid test/PCR test, αν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αν ισχύει ή όχι η παλαιότερη Κοινή Υπουργική Απόφαση και για τις δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών και αν τελικά τα self test παραχωρούνται δωρεάν σήμερα από τα φαρμακεία.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς που επικοινώνησαν μαζί μας, όσοι και όσες επιχείρησαν να προμηθευτούν self test από τα φαρμακεία τους είπαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τη διανομή τους σε εκπαιδευτικούς, ενώ άλλοι και άλλες που απευθύνθηκαν σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα τους είπαν ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση για το πότε ξεκινά η διενέργεια των rapid tests/pcr με κόστος δέκα ευρώ και τους ζήτησαν να καταβάλλουν ολόκληρο το ποσό.

Η σύγχυση δημιουργήθηκε λόγω της αναντιστοιχίας που υπάρχει ανάμεσα στις οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας που έχουν δοθεί από το υπουργείο Παιδείας και στην ΚΥΑ για τα μέτρα κατά του κορονοϊού, αναφορικά με τα self test ή τα rapid test που θα πρέπει να προσκομίσουν οι εκπαιδευτικοί κατά την επιστροφή τους στις σχολικές μονάδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  17.447 νέα κρούσματα, 78 θάνατοι, 686 διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ. Παράταση μίας εβδομάδας στα μέτρα

Μέχρι στιγμής, αυτό που είναι γνωστό είναι ότι για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, σύμφωνα με την εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes )

3. Σύναψη ψηφιακής σύμβασης

Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης.

Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση.

4.Παραλαβή σύμβασης

Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Οι τελευταίες οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ (μέχρι να έρθουν άλλες)

Εγκύκλιο με διευκρινίσεις για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Δείτε εδώ την εγκύκλιο για την τοποθέτηση και ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών.

Οι διευκρινίσεις

1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00 καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Τρία άτομα κατήγγειλε η 24χρονη που βιάστηκε ομαδικά την Πρωτοχρονιά. Κύκλωμα "βλέπει" ο δικηγόρος της.

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάληψης υπηρεσίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης αντί στη σχολική μονάδα (άρθρο 6, παρ. 1 τελευταίο εδάφιο της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α. (Β΄3344)) η ψηφιακή σήμανση στο Myschool θα πρέπει να γίνει από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

2. Σε περίπτωση που αναπληρώτρια λόγω κύησης/λοχείας αναλάβει σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης διαφορετική από αυτήν που προσλήφθηκε, τότε, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της περιοχής πρόσληψης προβαίνει στην ψηφιακή σήμανση στο Myschool, ώστε στη συνέχεια η αναπληρώτρια να προβεί στη δήλωση των στοιχείων της και στην αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης.

3. Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι:

⮚ Δίνεται η δυνατότητα να αντλήσετε αναφορά από τον ΟΠΣΥΔ, με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, προκειμένου να τις αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας.

⮚ Οφείλετε να εκδώσετε τις σχετικές αποφάσεις τοποθέτησης των προσληφθέντων αναπληρωτών σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. 9α της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α..

⮚ Οι ψηφιακές συμβάσεις έχουν γίνει με προκαθορισμένες (default) τιμές ωρών εβδομαδιαίας απασχόλησης μειωμένου ωραρίου. Σε περίπτωση διαφοροποίησης θα πρέπει να προβαίνετε σε διόρθωση-τροποποίηση της σύμβασης σύμφωνα με την πρότερη διαδικασία.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι:

Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes ).

Για την περίπτωση αδυναμίας ανάληψης υπηρεσίας, εντός των προθεσμιών, αναπληρωτών, οι οποίοι πάσχουν από κορονοϊό COVID -19 και στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης της νόσου, παραπέμπουμε στο αριθμ. πρωτ. 115736/Ε1/4.9.2020 έγγραφο με θέμα «Διευκρινίσεις για την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών», το οποίο επισυνάπτεται.

 

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Αριθμός ψήφων: 1

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ