Μισή θα είναι η Α φάση προσλήψεων αναπληρωτών; Ποιες δομές εκπαίδευσης εξαιρούνται από την Α φάση

2571
1.5
(2)

Την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Παιδείας, στην τηλεδιάσκεψη με το ΔΣ της ΔΟΕ, ανέφερε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα όπου απαιτείται για να προχωρήσει στις προσλήψεις των αναπληρωτών, σε όλες τις δομές και βαθμίδες του δημόσιου σχολείου.

Το χρονοδιάγραμμα ξεκινάει να υλοποιείται με την ανάδειξη των κενών από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, την αποστολή στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και από εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. Συνδυαστικά με τις αιτήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ξεκινάνε από αύριο μέχρι και τις 18 Αυγούστου ο ορίζοντας για την Ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών αναμένεται γύρω στις 25 Αυγούστου.

Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να σταλούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός όμως από τα κενά σε ΖΕΠ (τμήματα υποδοχής) και παράλληλες στηρίξεις.

Αυτή η κίνηση του Υπουργείου Παιδείας δίνει την αίσθηση ότι θα προχωρήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών Ά φάσης χωρίς να πραγματοποιηθούν προσλήψεις σε παράλληλες στηρίξεις και σε Τμήματα Υποδοχής.

Αυτή η πολιτική επιλογή, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποτελεί κατάφωρη διάκριση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στον τομέα της ειδικής αγωγής και των αλλόγλωσσων μαθητών μας, αφήνοντας εξαρχής τους μαθητές της ειδικής αγωγής που χρήζουν παράλληλης στήριξης εκτός της όποιας μαθησιακής υποστήριξης και θέτει σε δεύτερης κατηγορίας τους μαθητές που χρήζουν μαθησιακής υποστήριξης μέσα από τα τμήματα υποδοχής.

Η συζήτηση για το ποια σενάρια μπορούν να εφαρμοστούν ανάλογα με την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας, προς το τέλος Αυγούστου, επιτάσσει από το Υπουργείο Παιδείας σοβαρό σχεδιασμό και ετοιμότητα υλοποίησης κάθε δυνατού σεναρίου. Όποιο σενάριο επομένως κι αν επικρατήσει για την έναρξη των σχολείων, λόγω covid-19, το εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να είναι στη θέση του την 1η του Σεπτέμβρη σε όλες τις δομές και βαθμίδες του δημόσιου σχολείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Ψηφίστηκε η διάταξη για τους 3μηνίτες αναπληρωτές με χρονική ισχύ το σχολικό έτος 2020-21

Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης συντελείται, μεθοδικά και συντεταγμένα, από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας με την έντεχνη υποστελέχωση των δομών του δημόσιου σχολείου, την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και όλες τις άλλες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που έχει πρόσφατα ψηφίσει στη βουλή.

Ως Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να διευκρινίσει άμεσα τις προθέσεις του και σε αυτό πρωταγωνιστικό και καθοριστικό ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών. Το εκπαιδευτικό κίνημα ζητά σε όλους τους τόνους από την Κυβέρνηση να σταματήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια και να προχωρήσει άμεσα σε μόνιμους διορισμούς στη γενική αγωγή σε όλα τα πραγματικά κενά. Ταυτόχρονα σε αυτή τη χρονική συγκυρία καμία διαφορετική επιλογή δεν ικανοποιεί την εκπαιδευτική κοινότητα και συνολικά την κοινωνία από την στήριξη του δημόσιου σχολείου και την κάλυψη όλων των κενών με αναπληρωτές στην έναρξη του σχολικού έτους.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Ανάρτηση του αντιπροέδρου της ΔΟΕ Γιώργου Τρούλη στο facebook
Προσλήψεις αναπληρωτών α φάσης στη δημόσια εκπαίδευση εκτός από παράλληλες στηρίξεις και ΖΕΠ;

Το υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να σταλούν τα κενά που προκύπτουν αυτή τη στιγμή σε εκπαιδευτικό προσωπικό εκτός από τα κενά σε τμήματα ΖΕΠ και παράλληλες στηρίξεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ70 σε γενική και ειδική αγωγή

Αυτή η κίνηση του υπουργείου παιδείας, σε συνδυασμό με το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε στο ΔΣ της ΔΟΕ, δίνει την αίσθηση ότι θα προχωρήσει σε προσλήψεις αναπληρωτών α φάσης εκτός από παράλληλες στηρίξεις και ΖΕΠ.

Η πολιτική επιλογή αυτή, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποτελεί μια διάκριση της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας στον τομέα της ειδικής αγωγής και των αλλόγλωσσων μαθητών, αφήνοντας εξαρχής τα παιδιά της ειδικής αγωγής που χρήζουν παράλληλης στήριξης εκτός της όποιας μαθησιακής υποστήριξης, και δεν ικανοποιεί την υποχρέωση του κράτους στα παιδιά που χρήζουν μαθησιακής υποστήριξης σε τμήματα υποδοχής.

Όποιο σενάριο και εάν επικρατήσει για την έναρξη των σχολείων λόγω covid-19 το εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να είναι στη θέση του την 1η του Σεπτέμβρη σε όλες τις δομές του δημόσιου σχολείου.

Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης τελικά φαίνεται να συντελείται από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας μεθοδικά και συντεταγμένα με την έντεχνη υποστελέχωση των δομών, την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και όλες τις άλλες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που έχει πρόσφατα ψηφίσει.

Το Υπουργείο Παιδείας να διευκρινίσει άμεσα τις προθέσεις του και ξεκαθαρίζουμε ως εκπαιδευτικό κίνημα ότι οφείλει να προχωρήσει σε προσλήψεις στο σύνολο των κενών που υπάρχουν και φυσικά σε κάθε βαθμίδα και δομή του δημόσιου σχολείου.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 1.5 / 5. Αριθμός ψήφων: 2

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ