Κεραμέως – Όλα καλά με τις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα. ΟΛΜΕ – Πλήρες αδιέξοδο και άρνηση της υπουργού

318
Δείτε όλες τις ειδήσεις του porto-rafti.gr και στο TWITTER κάντε κλικ στον σύνδεσμο: twitter.com/GrRafti
0
()

Συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου και οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, στη χθεσινή συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας Νίκης Κεραμέως, της Υφυπουργού κας Σοφίας Ζαχαράκη και της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κας Σίσσυς Γκίκα, με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Κατά την εκτενή συνάντηση, η Υπουργός ενημέρωσε τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ ότι:

– παρά τις αντιξοότητες και την υποστελέχωση των Υπηρεσιών λόγω πανδημίας, έχουν επιταχυνθεί όλες οι διαδικασίες, προκειμένου, μετά την οριστικοποίηση των πινάκων ειδικής αγωγής, να προχωρήσουν και οι προσωρινοί πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης της προκήρυξης 1ΓΕ, οι οποίοι πράγματι, λίγες ώρες μετά, εκδόθηκαν από το ΑΣΕΠ. Η κα Κεραμέως υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά πραγματοποιούνται μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή μέσω ΑΣΕΠ, ενώ συγχρόνως προχωρά ταχύτατα η διαδικασία διορισμών στη Γενική Εκπαίδευση, μετά από 10 χρόνια.

– είναι επιθυμία του Υπουργείου να συνεχιστεί ο διάλογος με την ΟΛΜΕ σε επόμενες συναντήσεις και σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και δια βίου μάθησης, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επανεκκίνησης των σχολείων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Υπουργείο Παιδείας - Να υποβληθούν ξανά οι αιτήσεις εγγραφής σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Παράταση προθεσμίας έως 3/7

– οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα επήλθαν κατόπιν αποφάσεων που ελήφθησαν στη βάση προτάσεων του ΙΕΠ.

– στο μάθημα των Καλλιτεχνικών δεν έχει συντελεστεί καμία αλλαγή ούτε στο Δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο. Στο Λύκειο τα καλλιτεχνικά μαθήματα υπήρχαν μόνο ως επιλογή, ενώ αντίθετα η Υπουργός εξέφρασε τη βούληση αυτά να ενισχυθούν και να υπάρξει μία λύση σε μια χρόνια παθογένεια αναφορικά με τα ειδικά πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Δήλωσε, ειδικότερα, ότι καταβάλλονται προσπάθειες για την εξεύρεση λύσης αναφορικά με τη διδασκαλία όλων των ειδικών μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικώς και συγκεκριμένα τη δυνατότητα αυτά να διδάσκονται στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας από κοινού σε μαθητές ομάδων σχολείων που τα επιλέγουν.

– μεταξύ των επιλογών της ηγεσίας ήταν η ενίσχυση της πληροφορικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων, των ξένων γλωσσών και της φυσικής αγωγής.

– οι Κοινωνιολόγοι (ΠΕ78) και οι Οικονομολόγοι (ΠΕ80) είναι στις πρώτες αναθέσεις για τις νέες θεματικές των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι οποίες, εφόσον η πιλοτική φάση λειτουργήσει ομαλά, θα επεκταθούν σε όλη την επικράτεια από το σχολικό έτος 2021-2022, ενώ συζητήθηκαν και άλλες σχετικές προτάσεις αναφορικά με επιμέρους ζητήματα αναθέσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  25% η έκπτωση για εκπαιδευτικούς στις "Μινωικές Γραμμές" για ατομικά εισιτήρια και οχήματα

Μετά τη συνάντηση, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Συναντηθήκαμε με την ΟΛΜΕ, και στη συζήτησή μας αναλύθηκαν εκτενώς οι αλλαγές που συντελούνται για την αναβάθμιση του σχολείου. Ακούσαμε τις απόψεις τους, είμαστε πάντοτε ανοιχτοί στο διάλογο και πρόθυμοι να εξετάσουμε κάθε πρόταση που καταθέτουν.»

H ΟΛΜΕ

Στην πρόσφατη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ διαπιστώθηκε πλήρες αδιέξοδο και άρνηση από πλευράς ΥΠΑΙΘ να προβεί σε οποιαδήποτε διορθωτική κίνηση

Koινή συνέντευξη τύπου ΟΛΜΕ – Επιστημονικών Ενώσεων θα δοθεί μεθαύριο Πέμπτη το μεσημέρι, με θέμα τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και ΓΕΛ, τα οποία ως γνωστόν καταργούν μαθήματα, εξαφανίζουν ολόκληρες περιοχές επιστημών και ταυτόχρονα εξοβελίζουν ειδικότητες εκπαιδευτικών από το δημόσιο σχολείο.

Στην πρόσφατη συνάντηση (29.06.20) του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ διαπιστώθηκε πλήρες αδιέξοδο και άρνηση από πλευράς ΥΠΑΙΘ να προβεί σε οποιαδήποτε διορθωτική κίνηση σχετικά με τα ωρολόγια προγράμματα.

 

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ