Κεραμέως “τα κενά στα σχολεία οφείλονται σε ασθένειες εκπαιδευτικών. Το πρόβλημα στέγασης ευθύνη των δήμων”

621
0
()

Mιλώντας στην ΕΡΤ και της εκπομπή «Σαββατοκύριακο από τις έξι» και τους Δημήτρη Κοτταρίδη και Νίνα Κασιμάτη η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως  αναφέρθηκε στην αντιμετώπιση της σχολικής βίας, στα κενά των σχολικών μονάδων, στο πρόβλημα εξεύρεσης στέγης από εκπαιδευτικούς, στο συμβάν του ΑΠΘ με την πτώση του φοιτητή από όροφο, στις Φοιτητικές Εστίες, στην Ελληνόγλωσση εκπαίδευση και στις διαμαρτυρίες για έλλειψη εκπαιδευτικών στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα η Υπουργός Παιδείας είπε:

Για τη σχολική βία

Για έξαρση της βίας μετά την πανδημία, έκανε λόγο η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σημειώνοντας ότι τα σχολεία έχουν στελεχωθεί με 3.000 ψυχολόγους. «Τα παιδιά πρέπει να ενθαρρύνονται να μιλούν σε ειδικούς», είπε.

Μετά τον κορονοϊό έχουμε  αυξημένα κρούσματα βίας στα σχολεία. Υπάρχουν βραχυπρόσθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Στα βραχυπρόθεσμα έχουμε:

α) Την πρόσληψη Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία (3.000 ανέφερε χαρακτηριστικά),

β) Τον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, γιατί θέλουμε τα παιδιά να μιλούν για ότι τους συμβαίνει και

γ) Τις οριζόντιες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών.

Στα μακροπρόθεσμα εντάσσονται οι αρχές και οι αξίες που πρέπει να μεταλαμπαδεύονται στους μαθητές των σχολείων.

Για την κακοποίηση της 12χρονης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Κλειστά τα σχολεία σε Αττική τη Δευτέρα. Με τηλεκπαίδευση τα μαθήματα όπου κλείνουν σχολεία. Κλειστά και εμπορικά καταστήματα

Φέτος η μαθήτρια έχει μια απουσία από τα μαθήματα, ενώ πέρσι είχε περισσότερες. Ομως το σχολείο επικοινωνούσε στενά με την οικογένεια την οποία και ενημέρωνε.

Για τα κενά στα σχολεία

Ως προς τα κενά στα σχολεία, ανέφερε ότι αυτά υπάρχουν κυρίως λόγω ασθενειών, σημειώνοντας ωστόσο πως καλύπτονται.

“Φέτος”, είπε, “έχουμε τη μεγαλύτερη στελέχωση των σχολείων από ποτέ και στα κενά που παρουσιάζονται διαρκώς για διάφορους λόγους ανταποκρινόμαστε”.

Για το πρόβλημα στέγης εκπαιδευτικών

Η βραχυχρόνια μίσθωση έχει δημιουργήσει προβλήματα σε κάποιες περιοχές. Ρόλο παίζει και η τοπική αυτοδιοίκηση προσφέροντας λύσεις σε ένα πρόβλημα που δεν απασχολεί μόνον τους εκπαιδευτικούς αλλά και άλλα επαγγέλματα όπως ιατρούς κ.λ.π.

Για τα Πανεπιστήμια

Η υπουργός Παιδείας έκανε λόγο για «άνοιγμα» της Ελλάδας στον διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.

Για τις Φοιτητικές Εστίες

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις φοιτητικές εστίες, προανήγγειλε αλλαγή του πλαισίου των φοιτητικών εστιών «μετά την επιτυχημένη επέμβαση της ΕΛΑΣ», όπως είπε. Μίλησε ακόμη για ριζική ανακαίνιση των φοιτητικών εστιών στου Ζωγράφου. «Φτιάχνουμε νέες φοιτητικές εστίες σε ολόκληρη τη χώρα», είπε ακόμη. Η ίδια μίλησε και για αύξηση του στεγαστικού επιδόματος αναδρομικά.

Προχωράμε με λύσεις σε 3 επίπεδα. Το πρώτο έχει να κάνει με την αναβάθμιση των υφιστάμενων δομών, πχ την Φοιτητική Εστία στου Ζωγράφου, το δεύτερο με την κατασκευή νέων, όπου ήδη δημιουργούνται 8.150 νέες κλίνες σε 5 Πανεπιστήμια και το τρίτο έχει να κάνει με την αύξηση του στεγαστικού φοιτητικού επιδόματος από το 1.000 στα 1.500 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Από 750 έως 800 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός. Ποσοστά αύξησης 3-5% ζητάνε οι φορείς. 15,8% ζητάει η ΓΣΕΕ

Για το συμβάν με την πτώση από όροφο φοιτητή του ΑΠΘ

Η Υπουργός ανέφερε πως συνομίλησε τηλεφωνικά με τη μητέρα του φοιτητή και πως εξετάζεται η συνολική μετεγκατάσταση του campus του ΑΠΘ σε περιοχή κοντά στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό

Η Υπουργός απάντησε στην Πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας Παρισιού κ. Σέτα Θεοδωρίδου, η οποία μίλησε για έλλειψη εκπαιδευτικών στο Παρίσι για την οποία έχει διαμαρτυρηθεί πολλές φορές, πως πιστεύει στην Ελληνόγλωσση εκπαίδευση και φέτος οι Αποσπάσεις εξωτερικού διενεργήθηκαν πιο γρήγορα από ποτέ. Στην Γαλλία υπηρετούν 17 εκπαιδευτικοί στα σχολεία, αλλά υπάρχουν και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας αναγνωρισμένα και μη αναγνωρισμένα από το ΥΠΑΙΘ.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ