
Τώρα βέβαια θα πρέπει να μας εξηγήσει που θα βρει 12.000 άτομα για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία (γιατί τόσα περίπου είναι τα σχολεία).
Επίσης θα πρέπει να εξηγήσει γιατί θέλει να προσλάβει τόσους γραμματείς όταν λείπουν 21.000 εκπαιδευτικοί από τα σχολεία κάθε χρόνο και προσλαμβάνει αναπληρωτές.
Λεφτά για γραμματείς υπάρχουν αλλά για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών δεν υπάρχουν; Κάτι πάει λάθος στο σκεπτικό.
Εκτός αν κληθούν μέσα στο εκπαιδευτικό – εργασιακό τους ωράριο (θα διευρυνθεί;) οι εκπαιδευτικοί να παρέχουν το έργο αυτό.
Δείτε αναλυτικά τι είπε:
Αλλαγές σε επίπεδο σχολικής μονάδας ανέφερε η Υπουργός Παιδείας σε εσπερίδα με θέμα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
Βασικές επιδιώξεις είναι:
- Ενίσχυση του Σ.Δ. με νέες αρμοδιότητες και ρόλους
- Γραμματειακή Υποστήριξη στις σχολικές μονάδες
- Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας
- Αποκέντρωση αποφάσεων για θέματα σχολικής μονάδας
- Μικρότερες εκπαιδευτικές περιφέρειες
Τι είπε
“το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα”
…οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του Υπουργείου είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
Με ποιο τρόπο;
- Με την αποκέντρωση των αποφάσεων που σχετίζονται με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
- Με την θεσμοθέτηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.
- Με την εφαρμογή σύγχρονου management σχολικών μονάδων. Προς αυτή την κατεύθυνση, το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα.
- Με την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων, ο οποίος πρέπει απαραίτητα να συγκαλείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
- Με μικρότερες εκπαιδευτικές περιφέρειες για καλύτερη παιδαγωγική και διδακτική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.