Κεραμέως “από την επόμενη σχολική χρονιά στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα τα “εργαστήρια δεξιοτήτων”

6068
3
(4)

Στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των σχολείων θα ενταχθεί, από τη νέα σχολική χρονιά, η δράση «εργαστήρια δεξιοτήτων» είπε η υπουργός Παιδείας, κα Νίκη Κεραμέως, σε διαδικτυακή εκδήλωση.

Σύμφωνα με την απόφαση για την πιλοτική εφαρμογή της δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2020-2021 προβλέπεται ότι:

Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης και την αποτίμησή της, το ΙΕΠ συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί ως προς την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.

Κύκλοι δεξιοτήτων Κατά την υλοποίηση της πιλοτικής δράσης καλλιεργούνται οι παρακάτω κύκλοι δεξιοτήτων:

Α) Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης – Κριτική σκέψη – Επικοινωνία – Συνεργασία – Δημιουργικότητα

Β) Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής – Αυτομέριμνα – Κοινωνικές Δεξιότητες – Πολιτειότητα – Ενσυναίσθηση και ευαισθησία – Προσαρμοστικότητα – Ανθεκτικότητα – Υπευθυνότητα – Πρωτοβουλία – Οργανωτική ικανότητα – Προγραμματισμός – Παραγωγικότητα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Στις 13.00 θα χτυπάει το κουδούνι για τα νήπια που παρακολουθούν το βασικό υποχρεωτικό πρόγραμμα

Γ) Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της επιστήμης – Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης – Πληροφορικός γραμματισμός – Ψηφιακός γραμματισμός – Τεχνολογικός γραμματισμός – Γραμματισμός στα Μέσα – Ευχέρεια στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση – Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες – Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο – Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες – Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων – Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας – Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα – Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών

Δ) Κύκλος των δεξιοτήτων του νου – Στρατηγική σκέψη – Επίλυση προβλημάτων – Μελέτη περιπτώσεων (case studies) – Κατασκευές – Πλάγια σκέψη

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΚ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 3 / 5. Αριθμός ψήφων: 4

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ