Η πρώτη δοκιμή των συρμών του μετρό της Θεσσαλονίκης. Παρελήφθησαν 18 από τα 230 νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

35
0
()

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από τις δοκιμές των συρμών στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας – Παρελήφθησαν 18 από τα 230 νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Την ευκαιρία να δει συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης σε κίνηση για πρώτη φορά είχε πριν από λίγο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής που επισκέπτεται το αμαξοστάσιο στην περιοχή της Πυλαίας. Παράλληλα, παρελήφθησαν τα πρώτα 18 από τα 230 νέα λεωφορεία με τα οποία ενισχύεται ο στόλος του ΟΑΣΘ.

metro2

 

Στο αμαξοστάσιο του Μετρό στην Πυλαία ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής

Ο υπουργός συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο και εκπροσώπους της εταιρείας ενημερώνεται για την πορεία των εργασιών και την πρόοδο του έργου και είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τις δοκιμές του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού που περιλαμβάνουν την κίνηση συρμών εντός του αμαξοστασίου.

metro3

 

Το μέτρο Θεσσαλονίκης σε κίνηση για πρώτη φορά

Όπως αναφέρθηκε στον υπουργό η πρόοδος των εργασιών παραμένει εντός χρονοδιαγραμμάτων και αν όλα εξελιχθούν με βάση το πρόγραμμα, δεν αποκλείεται μέχρι το τέλος του χρόνου να διεξαχθούν δοκιμές και μέσα στις σήραγγες.

metro__1_
metro__2_
metro__3_
metro__4_

Προς το παρόν το χρονοδιάγραμμα για την κανονική έναρξη λειτουργίας του μετρό παραμένει ο Απρίλιος του 2023, χωρίς μέχρι στιγμής να είναι κάποιος σε θέση να εκτιμήσει τι θα γίνει με τον σταθμό Βενιζέλου και την προσφυγή στο συμβούλιο της επικρατείας.

Για τη νέα εποχή των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μίλησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την επίσκεψη του στην πόλη και την παραλαβή των πρώτων 18 από τα 230 νέα αστικά λεωφορεία με τα οποία ενισχύεται άμεσα ο στόλος του ΟΑΣΘ.

Εξ αυτών, τα 14 αποκτήθηκαν με leasing από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τέσσερα παρέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το Δήμο Λειψίας.

Υπενθυμίζεται ότι συνολικά με leasing προστίθενται στο στόλο του ΟΑΣΘ 180 λεωφορεία, ενώ ο Δήμος Θεσσαλονίκης φέρνει άλλα 50 λεωφορεία. Ενώ, μετά τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, κυκλοφορούν ήδη και επιπλέον 120 νέα οχήματα στην πόλη

Ο κ. Καραμανλής συναντήθηκε με τις διοικήσεις του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και της Αττικό Μετρό Α.Ε., παρουσία του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε η υφιστάμενη κατάσταση, αλλά και ο προγραμματισμός των επόμενων μηνών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  "Καταιγισμός" εγκαταλελειμμένων παιδιών και βρεφών στο νοσοκομείο Παίδων - Αγία Σοφία

Αμέσως μετά, μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα, είδαν από κοντά τα 18 πρώτα νέα λεωφορεία της πόλης, ενώ είχαν και την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επί τω έργω την κινητή μονάδα επισκευής λεωφορείων.

Δείτε φωτογραφίες:

5137054
5137055

 

5137056

 

5137057
5137073
5137082
5137085

Ο κ. Καραμανλής δήλωσε:

«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να παραλάβουμε τα πρώτα 18 λεωφορεία, που έρχονται για να βοηθήσουν στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης. Τα τέσσερα από τη Λειψία, όπως είπε ο δήμαρχος και τα πρώτα λεωφορεία που έρχονται μετά το διαγωνισμό leasing, που κάναμε το Μάιο.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτή που αρμόζει σε μία πόλη, που θέλουμε να λέμε ότι είναι η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι εμείς παραλάβαμε μία κατάσταση πολύ δύσκολη. Μόλις 212 λεωφορεία. Αμέσως μεταφέραμε συγκοινωνιακό έργο και πήραμε επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα σήμερα να κυκλοφορούν 350 λεωφορεία. Μέχρι το τέλος του χρόνου -και από σήμερα βλέπουμε τα πρώτα λεωφορεία- θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Όσα δηλαδή χρειάζεται η Θεσσαλονίκη, για να έχει σοβαρές, ασφαλείς και αξιόπιστες συγκοινωνίες.

Δε σταματάμε όμως εκεί. Όπως πολύ σωστά είπε ο Δήμαρχος, αυτό είναι το μεσοπρόθεσμο. Το μακροπρόθεσμο είναι ο μεγάλος διαγωνισμός, που θα γίνει για ανανέωση του στόλου στις δύο μεγάλες πόλεις, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να προσπεράσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα που είχαμε, ένα πρόβλημα απίστευτης υποεπένδυσης των τελευταίων πέντε ετών.

Κλείνοντας θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω το Δήμαρχο διότι, συνήθως ξέρετε εμείς οι πολιτικοί αρκούμαστε να κάνουμε κριτική. Ο Δήμαρχος δεν έκανε ποτέ κριτική. Ήρθε με λύσεις, έβαλε το προσωπικό του κεφάλαιο, έβαλε ένα προσωπικό στοίχημα, έβαλε πλάτη και βοήθησε σε μια πραγματικά πολύ δύσκολη συγκυρία και νομίζω αυτό τιμά και τον ίδιο και του λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια του».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Κλειδώθηκε στο σπίτι με την κόρη της και απειλεί να βάλει φωτιά

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κ. Ζέρβας, είπε:

«Θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω με μία μικρή ιστορική αναδρομή. Ήταν πέρυσι το καλοκαίρι, ένα χρόνο πριν, εγώ εκλεγμένος Δήμαρχος, ο Κώστας Καραμανλής ‘φρέσκος’ Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Με κάλεσε στην Αθήνα για να συζητήσουμε για το νούμερο ένα πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, που είναι οι συγκοινωνίες. Από κοινού σχεδιάσαμε κάποια πράγματα και χαίρομαι πάρα πολύ που σήμερα βρισκόμαστε σε ένα πρώτο στάδιο της υλοποίησης.

Μία ημερομηνία: Δεκέμβριος του 2019, όταν δεχθήκαμε μία επιστολή από το Δήμο της Λειψίας ότι υπάρχουν διαθέσιμα κάποια λεωφορεία, 25 Μαΐου του 2020, όταν παρουσία του Υπουργού του Κώστα Καραμανλή, με το Γιώργο Σκόδρα, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΘ υπογράψαμε το μνημόνιο συνεργασίας.

Και σήμερα, 2 Σεπτεμβρίου, σας παρουσιάζουμε τον καρπό αυτής της προσπάθειας, της δύσκολης προσπάθειας, με την παρουσία κάποιων λεωφορείων, που θέλω να πιστεύω ότι είναι μία ανακούφιση μία ανάσα για τις μεταφορές, για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης. Είναι ένας αγώνας δύσκολος, ένας αγώνας καθημερινός, τον οποίον τον δίνουμε από κοινού, ο ΟΑΣΘ, ο Δήμος, το Υπουργείο, οι εργαζόμενοι σε όλους αυτούς τους φορείς. Να τους ευχαριστήσω για την προσπάθεια τους μέχρι τώρα. Να ευχαριστήσω προσωπικά και τον Υπουργό για τη βοήθεια και το Γιώργο το Σκόδρα, με τον οποίο είμαστε σχεδόν σε καθημερινή επικοινωνία και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι κάθε μέρα θα αγωνιζόμαστε ούτως ώστε το πρόβλημα αυτό να λυθεί, όχι μόνο με αυτές τις -ίσως αν θέλετε προσωρινές- λύσεις, αλλά οριστικά, ούτως ώστε η Θεσσαλονίκη να έχει μαζικές μεταφορές οι οποίες αρμόζουν, αξίζουν σε μία ευρωπαϊκή μητρόπολη».

Πηγή: GrTimes/ ΑΠΕ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ