Ηλεκτρονικά εκδίδονται πλέον τα πιστοποιητικά σε όλους τους Δήμους (δείτε αναλυτικά)

67
5
(1)

Δυνατότητα να εκδίδουν ηλεκτρονικά, απλά και γρήγορα απ΄ όποιο σημείο βρίσκονται, χωρίς να επισκέπτονται τους δήμους τους, τα δέκα πιο δημοφιλή πιστοποιητικά, έχουν οι πολίτες μέσω της δωρεάν παραχώρησης της ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Αθηναίων σε κάθε έναν από τους δήμους της χώρας για όσο διάστημα διαρκεί η υγειονομική κρίση, με απόφαση του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη.

Το ίδιο θα ισχύει για όλους τους επαγγελματίες της χώρας που θέλουν να υποβάλλουν αίτηση για απαλλαγή τελών καθαριότητας- φωτισμού.

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δίνει τις δικές της εξετάσεις αυτήν την δύσκολη περίοδο. Αποτελεί το στήριγμα και την ασπίδα όλων των πολιτών και δίνει τη μάχη της ανθρωπιάς και της προστασίας. Οι μέρες αυτής της μάχης, είναι και μία ευκαιρία για να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας, να εκσυγχρονίσουμε τις υπηρεσίες μας και να αξιοποιήσουμε τις συνθήκες. Είναι μία ευκαιρία να προετοιμαστούμε για την επόμενη δύσκολη μέρα. Όλοι μαζί, πιο δυνατοί» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κώστας Μπακογιάννης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Εκατοντάδες καταστροφές έφερε ο "Μπάλλος". Εκατομμύρια τόνοι νερού έπεσαν. 1.500 κλήσεις για πλημμύρες.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, οι υπηρεσίες αυτές διατίθενται τους τελευταίους δύο μήνες και έχουν διευκολύνει χιλιάδες πολίτες να πάρουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και να διεκπεραιώσουν άλλες συναλλαγές αποφεύγοντας την αυτοπρόσωπη παρουσία στις υπηρεσίες σε μια περίοδο μάλιστα που υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί στην κυκλοφορία για λόγους δημόσιας υγείας.

Ο Κώστας Μπακογιάννης, σε επιστολή του προς τους ομολόγους του με την οποία ενημερώνει για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται ήδη από τον Δήμο Αθηναίων, επισημαίνει:

«Ο Δήμος Αθηναίων κατανοώντας την κρισιμότητα των στιγμών που όλοι βιώνουμε, με πίστη και αλληλεγγύη στην τοπική αυτοδιοίκηση, με προσήλωση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του κράτους, και με ισχυρή την πεποίθηση ότι όλοι οι δημότες και οι πολίτες πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες απέναντι στο κράτος, προσφέρει δωρεάν σε κάθε έναν Δήμο της χώρας την ηλεκτρονική αυτή υπηρεσία για την υποβολή αίτησης απαλλαγής δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού. Επιπλέον για όσο διάστημα διαρκεί η υγειονομική κρίση, ο Δήμος Αθηναίων προσφέρει δωρεάν σε κάθε έναν Δήμο της χώρας την ψηφιακή του πλατφόρμα για την έκδοση των 10 πιο δημοφιλών πιστοποιητικών».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πάνω από 75 εκ. τόνους νερού δέχθηκαν Αττική, Εύβοια, Ηλεία. Έπεσε σε μία ημέρα το 33% της βροχής ενός έτους.

Έτσι, κάθε δήμος θα μπορεί πλέον να αποκτήσει δωρεάν για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση μια παραμετροποιημένη έκδοση της ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Αθηναίων ώστε να εξυπηρετεί ηλεκτρονικά τα αιτήματα των δημοτών του για τα εξής πιστοποιητικά:

– Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας

– Πιστοποιητικό Γέννησης

– Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης

– Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών

– Πιστοποιητικό Εντοπιότητας

– Πιστοποιητικό Ιθαγένειας

– Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης

– Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου

– Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης θανάτου

– Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Συμφώνου Συμβίωσης

– Ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αιτήσεων απαλλαγής δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για τους επαγγελματίες που πλήττονται.

cnn.gr

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Αριθμός ψήφων: 1

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ