Γεωργιάδης για την απόφαση του τι δεν θα πωλούν τα Σούπερ Μάρκετ. Δείτε αναλυτικά

41
0
()

Γεωργιάδης για την απόφαση του τι δεν θα πωλούν τα Σούπερ Μάρκετ.

Δείτε αναλυτικά

“Παρατήρησα και εγώ την κίνηση στους δρόμους και έχω ζητήσει να έχω μια ενημέρωση για το πού οφείλεται αυτό.

Κυρίως να δω τα στοιχεία από τους ελέγχους που έχει κάνει η αστυνομία, τι παραβάσεις έχει βρει και τι λόγους μετακίνησης σε μεγαλύτερο βαθμό.

Δεν έχω ακόμη τα στοιχεία, υποπτεύομαι ότι προτιμούν να πάρουν το αυτοκίνητό τους γιατί θα είναι και οι δρόμοι σχετικά άδειοι” δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον Realfm 97,8 και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

“Εφόσον έρθει το εμβόλιο η επίπτωση στην οικονομία θα είναι εκρηκτική, θα γίνει δυνατό rebound. Το βλέπω και στον Τουρισμό, οι προκρατήσεις είναι μεγαλύτερες τώρα από ότι ήταν τον αντίστοιχο μήνα του 2019 για το 2020” ανέφερε.

Ο υπουργός ανακοίνωσε ότι βγήκε το ΦΕΚ για τα σούπερ μάρκετ, όπου ακολουθώντας το αίτημα του Εμπορικού Συλλόγου και της ΕΣΕΕ και του κ. Καρανίκα προσωπικά, “απαγορεύουμε στα σούπερ μάρκετ γι’ αυτές τις τρεις εβδομάδες της καραντίνας να πωλούν βιομηχανικά προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης”.

“Ακριβώς για να μην υπάρξουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού με τις αλυσίδες και τα καταστήματα εκείνα, μικρά και μεγάλα που έχουν κλείσει με κρατική εντολή και βλέπουν εκείνα να μένουν κλειστά και τα προϊόντα να πωλούνται από τα σούπερ μάρκετ προχωρήσαμε σε αυτή την κίνηση” είπε ο κ. Γεωργιάδης.

“Προσπαθούμε να φερθούμε στην αγορά με δίκαιο τρόπο” συμπλήρωσε.

Γεωργιάδης για την απόφαση του τι δεν θα πωλούν τα Σούπερ Μάρκετ.

Δείτε αναλυτικά

Τι απαγορεύεται να πωλούν τα Σούπερ Μάρκετ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  18χρονη δέχθηκε επίθεση με καυστικό υγρό στο πρόσωπο

Το παράδειγμα της Γαλλίας και της Αγγλίας αποφάσισε να ακολουθήσει τελικά η ελληνική κυβέρνηση, απαγορεύοντας στα σούπερ μάρκετ τη διάθεση ειδών ένδυσης – υπόδησης, ηλεκτρονικών υπολογιστών, επίπλων, χαλιών κ.λπ. για όσο διάστημα έχει ανασταλεί η λειτουργία του υπόλοιπου λιανεμπορίου.

Η κυβέρνηση προέβη σε αυτή την κίνηση ύστερα από αίτημα του εμπορικού κόσμου, αίτημα το οποίο ήταν κοινό αυτή τη φορά από τους μικρούς και τους μεγάλους του κλάδου, προκειμένου να μην δημιουργηθούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Η απόφαση υπεγράφη σήμερα το πρωί και σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, θα ισχύει για όσο διάστημα είναι κλειστά τα εμπορικά καταστήματα.

Η πλήρης απαγόρευση πώλησης συγκεκριμένων ειδών επελέγη καθώς η εναλλακτική που είχε προταθεί εδώ και καιρό, κυρίως από τις μεγάλες αλυσίδες και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), να επιτραπεί η παραλαβή παραγγελιών που έχουν γίνει ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά στο πίσω μέρος των καταστημάτων, απορρίφθηκε από την επιτροπή των λοιμωξιολόγων.

Η πρόταση αυτή, μάλιστα, θεωρείτο από πολλούς, ακόμη και εντός της κυβέρνησης, ως η «χρυσή τομή», καθώς θα επέτρεπε την καλύτερη διαχείριση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, χωρίς να υπάρχει αναμονή λόγω του αυξημένου φόρτου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, στην περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας, κατά το οποίο έγινε και το πρώτο μεγάλο lockdown στην Ελλάδα με αναστολή του λιανεμπορίου, πλην των καταστημάτων τροφίμων και των φαρμακείων, η αύξηση των πωλήσεων σε ορισμένες κατηγορίες των λεγόμενων προϊόντων bazaar είχε ως εξής:

είδη ζωγραφικής για παιδιά 135,7%, είδη μπάνιου και κουζίνας 122,8%, αθλητικός εξοπλισμός 99,7%, γραφική ύλη – αναλώσιμα 96,7%, ηλεκτρικά είδη 93,1%, βιβλία – χάρτες 74,5%, είδη υδραυλικού 69,2%, παιχνίδια 63,5% (τα στοιχεία αφορούν την περίοδο από την εβδομάδα που καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα, την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου, έως και τις 3 Μαΐου, δηλαδή μία ημέρα πριν από τη σταδιακή έναρξη της επαναλειτουργίας του λιανεμπορίου).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  3 εκπαιδευτικοί σύρθηκαν στο τμήμα για να υποβληθούν μηνύσεις. Αρνητές γονείς αφήνουν παιδιά στην ίδια τάξη

Σύμφωνα, εξάλλου, με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Nielsen, στο διάστημα από 24 Φεβρουαρίου έως 17 Μαΐου οι πωλήσεις των προϊόντων bazaar στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 24,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, συνεισφέροντας τζίρο 34,3 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι ανάλογη πρακτική εφαρμόζει από τις 3 Νοεμβρίου η Γαλλία, με το σχετικό διάταγμα που εκδόθηκε να αναφέρει τι μπορεί να πωληθεί και όχι τι απαγορεύεται. Από αυτό προκύπτει ότι απαγορεύεται η πώληση ειδών ένδυσης – υπόδησης, κοσμημάτων, παιχνιδιών, βιβλίων, ταινιών και ειδών μουσικής, αλλά όχι των ειδών DIY.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει εκδοθεί οδηγία προς τα σούπερ μάρκετ να μη διαθέτουν «μη βασικά είδη», κατά κύριο λόγο είδη ένδυσης, όχι όμως για λόγους προστασίας του ανταγωνισμού, αλλά για περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Για τον λόγο αυτό, η σύσταση αφορά τις περιπτώσεις που τα τμήματα με τα μη βασικά είδη βρίσκονται σε διαφορετικό χώρο από αυτόν με τα βασικά είδη, για παράδειγμα σε διαφορετικό όροφο.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία / 5. Αριθμός ψήφων:

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ