Αυτοί οι εκπαιδευτικοί με υποκείμενες νόσους δικαιούνται άδεια ειδικού σκοπού και παρέχουν τηλεκπαίδευση

2918
5
(2)

Σχετικά με τον καθορισμό των ομάδων αυξημένου κινδύνου για τους εκπαιδευτικούς, η υπουργός παιδείας ενημέρωσε ότι ισχύει ό,τι είχε οριστεί με την ΚΥΑ των Υπουργών Εσωτερικών και Υγείας στις 15 Μαίου του 2020

Στην περίπτωση αυτή ο εκπαιδευτικός παρέχει τηλεκπαίδευση σε μαθητές που παραμένουν σπίτι.

Ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19.

1. Καθορίζουμε τις ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19 κατόπιν της από 13-5-2020 επικαιροποιημένης εισήγησης της αρμόδιας επιτροπής ως ακολούθως:

1.1. Άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών.

1.2. Άτομα με βαριά καρδιοπάθεια, ή και άτομα με χρόνια καρδιαγγειακά νοσήματα, που εμφανίζουν την ακόλουθη συμπτωματολογία: κλάσμα εξώθησης αριστεράς κοιλίας: <40%, ενεργό ισχαιμία του μυοκαρδίου, άνω του μετρίου βαθμού στένωση ή ανεπάρκεια μιτροειδούς ή αορτικής βαλβίδας, πνευμονική υπέρταση, ιστορικό πρόσφατης καρδιοχειρουργικής επέμβασης (προ τριμήνου), καθώς και οι μυοκαρδιοπάθειες, ή και ισάξιας βαρύτητας συμπτωματολογία άλλης καρδιαγγειακής πάθησης.

1.3. Άτομα με ανθεκτική αρτηριακή υπέρταση παρά τη μέγιστη αγωγή.

1.4. Άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια ή και με χρόνια αναπνευστικά νοσήματα μέτριου προς σοβαρού βαθμού που εμπίπτουν στην ακόλουθη ή και ισάξιας βαρύτητας συμπτωματολογία: ασθενείς με άσθμα με 2 παροξύνσεις κατά το τελευταίο έτος, παρά τη μέγιστη αγωγή (με β-διεγέρτη και εισπνεόμενο κορτικοειδές), ασθενείς με ΧΑΠ που βρίσκονται σε οξυγονοθεραπεία κατ’ οίκον ή παρουσίασαν 2 παροξύνσεις κατά το τελευταίο έτος ή/και μία νοσηλεία σε νοσοκομείο, ασθενείς σε μόνιμη οξυγονοθεραπεία για άλλες αναπνευστικές παθήσεις, ή και ισάξιας βαρύτητας συμπτωματολογία άλλης πνευμονικής πάθησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πότε θα ανακοινωθούν οι πίνακες της 1ΓΕ/2012. Πότε οι μόνιμοι διορισμοί. Λήξη 3μηνων συμβάσεων αν δεν καλύπτουν κενό covid

1.5. Άτομα με αρρύθμιστο σακχαρώδη διαβήτη. Ιδίως ως προς τα άτομα με αρρύθμιστο σακχαρώδη διαβήτη ως ενδεικτικές τιμές λαμβάνονται οι ακόλουθες: HbA1c του τελευταίου 3μήνου: ≥8.0% ή Μ.Ο. τιμών γλυκόζης αίματος ≥200 mg/dL τις τελευταίες 7 ημέρες και ασθενείς με μικρο/μακρο αγγειακές επιπλοκές, ή και ισάξιας βαρύτητας συμπτωματολογία. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Mαθητές: Μάσκα στο σχολείο, μάσκα και στο φροντιστήριο

1.6. Άτομα που παρουσιάζουν βαριές νευρολογικές/ νευρομυϊκές παθήσεις.

1.7. Άτομα με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου, που υποβάλλονται σε εξωνεφρική κάθαρση.

1.8. Άτομα με χρόνια ηπατική ανεπάρκεια (κίρρωση).

1.9. Άτομα με υψηλό δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ>40).

1.10. Άτομα που παρουσιάζουν σοβαρή ανοσοκαταστολή (συγγενή ή επίκτητη) σύμφωνα με τη γνώμη του θεράποντος ιατρού – Μεταμοσχευμένοι που λαμβάνουν 2 ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα – HIV ασθενείς με CD4≤200/μL.

1.11. Ασθενείς με διάγνωση νεοπλασίας κατά την τελευταία πενταετία ή που βρίσκονται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία, ή ανοσοθεραπεία.

1.12. Ασθενείς με αιματολογικές κακοήθειες, δρεπανοκυτταρική αναιμία και πολυμεταγγιζόμενα άτομα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Και άλλοι Δήμοι, Περιφέρειες κλείνουν σχολεία λόγω καιρικών συνθηκών. Δείτε αναλυτικά. Με webex τα μαθήματα

1.13. Γυναίκες που κυοφορούν.

Πρόσθετες προσλήψεις αναπληρωτών

Η υπουργός ανακοίνωσε πως κονδύλι άνω των 100 εκ. ευρώ θα χορηγηθεί για την επέκταση των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων, ώστε να μένουν περισσότερα παιδιά στο σχολείο έως τις 4μμ και να απασχολούνται με μελέτη και δημιουργικές δράσεις καλλιτεχνικής παιδείας, φυσικής αγωγής, πληροφορικής και ξένων γλωσσών, καθώς και να περιοριστεί η επαφή των παιδιών με πρόσωπα που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου.

Για την κάλυψη των κενώ από τις απουσίες εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες θα υπάρξουν επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών, όπως επίσης για την ενίσχυση των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και των ολοήμερων σχολείων.

fresh-education

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Αριθμός ψήφων: 2

Δεν υπάρχουν ψηφοφορίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ